Καλωσορίσατε στην ιστοσελίδα του Προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών ΜΑ (Hons) Education που προσφέρει το University of Dundee στην Ελλάδα σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Εκπαίδευσης.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε φοιτητές που ενδιαφέρονται να εργαστούν ως δάσκαλοι τόσο σε ελληνικά όσο και ξένα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και σε όσους επιθυμούν να ειδικευτούν στις επιστήμες της αγωγής. Προσφέρεται στην αγγλική γλώσσα και είναι ταυτόσημο με εκείνο που παρακολουθούν οι φοιτητές στη Σκοτία.

Στα μαθήματα επιλογής συμπεριλαμβάνονται η Ελληνική Γλώσσα, η Ελληνική Λογοτεχνία και Πολιτισμός και η Ελληνική Ιστορία. Για αυτά τα μαθήματα η γλώσσα διδασκαλίας είναι η Ελληνική.

Γενικές πληροφορίες

Το 4 ετές πρόγραμμα αποτελείται από τέσσερις βασικούς τομείς:
• Διδακτική εμπειρία σε σχολείο
• Διδασκαλία βασικών γνωστικών αντικειμένων
• Αναλυτικά Προγράμματα
• Μαθήματα επιλογής ανάλογα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα (Μάθηση και Διδασκαλία)

Οι Έλληνες φοιτητές που το παρακολουθούν διδάσκονται υποχρεωτικά, στη θέση μαθημάτων επιλογής του προγράμματος, τρία επιπλέον μαθήματα στην ελληνική γλώσσα: ελληνική γλώσσα και η διδασκαλία της, ελληνική λογοτεχνία – πολιτισμός και η διδασκαλία της, ελληνική ιστορία και η διδασκαλία της.

Το MA (Hons) Education είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε αν ο φοιτητής ολοκληρώσει επιτυχώς το 1ο έτος να αποκτήσει τον τίτλο Certificate in Higher Education. Ανάλογα, αν ολοκληρώσει επιτυχώς το 2ο έτος αποκτά τον τίτλο Diploma in Higher Education και στο τέλος του 3ου έτους τον τίτλο BA Education.

Στο σύνολό του το πρόγραμμα σπουδών έχει σχεδιαστεί ώστε να:

• Συνδυάζει ακαδημαϊκή γνώση και επαγγελματική κατάρτιση

• Καλλιεργεί κριτική σκέψη και αναστοχαστική θεώρηση

• Εμφυσά στους φοιτητές την αγάπη για το λειτούργημα του εκπαιδευτικού

• Ενθαρρύνει την πρωτοβουλία και την καινοτόμο δραστηριότητα των φοιτητών

• Αφομοιώνει και αξιοποιεί τα πιο σύγχρονα πορίσματα της διεθνούς εκπαιδευτικής έρευνας

• Ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της ελληνικής και διεθνούς αγοράς εκπαίδευσης

Οι ακόλουθες είναι οι ελάχιστες απαιτήσεις εισαγωγής.

  • Απολυτήριο ΙΒ: 30 βαθμοί (συμπεριλαμβανομένων 5, 5, 5 στα μαθήματα Υψηλού Επιπέδου)
  • Απολυτήριο Γενικού Λυκείου: ολοκλήρωση σπουδών και απολυτήριο Λυκείου με μέσο όρο 16 και 16 στα Μαθηματικά.

Για την αποδοχή της αίτησης του υποψήφιου συνυπολογίζονται τα παρακάτω:

  • Ακαδημαϊκό Επίπεδο
  • Προσωπική Επιστολή Υποψήφιου
  • Συστατικές Επιστολές
  • Εργασιακή Εμπειρία
  • Συνέντευξη
  • Γνώση του Προγράμματος Σπουδών

Βασικά μαθήματα:

Αγγλικά (ΙΒ Αγγλικά Β σε Υψηλό Επίπεδο ή IELTS 6.5 (ελάχιστο 5.5 ανά πεδίο) ή ισότιμο δίπλωμα) και Μαθηματικά (ΙΒ σε Βασικό Επίπεδο, βαθμός 4, GCSE βαθμός Β ή ισότιμο)

Για τις προϋποθέσεις εισαγωγής από άλλα εκπαιδευτικά συστήματα παρακαλούμε επισκεφθείτε για πληροφορίες το διαδικτυακό ιστότοπο του Dundee University.

Πρόγραμμα Ενίσχυσης Αγγλικής Γλώσσας

Είναι κατανοητό ότι το να σπουδάσεις σε μια ξένη γλώσσα είναι ιδιαίτερα απαιτητικό. Το Πρόγραμμα Ενίσχυσης Αγγλικής Γλώσσας προσφέρεται για να ενισχυθεί τόσο το επίπεδο γνώσης και δεξιοτήτων στη γλώσσα αλλά και η αυτοπεποίθηση του φοιτητή.

Τα μαθήματα πραγματοποιούνται πριν την έναρξη των μαθημάτων. Επιπρόσθετα, οι καθηγητές συνεργάζονται με τους φοιτητές καθ” όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Πρόγραμμα προετοιμασίας για τους μαθητές των Εκπαιδευτηρίων Κωστέα-Γείτονα

Οι μαθητές των Εκπαιδευτηρίων Κωστέα-Γείτονα, οι οποίοι επιθυμούν στο μέλλον να κάνουν αίτηση για το MA (Hons) Education Degree του Hellenic Association for Education (HAEd), μπορούν να παρακολουθήσουν το ειδικό πρόγραμμα, το οποίο συμπεριλαμβάνεται στα δίδακτρα και προετοιμάζει έγκαιρα το μαθητή με στόχο να καλύψει τις προϋποθέσεις εισαγωγής στο πρόγραμμα σπουδών του Πανεπιστημίου του Dundee.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

  • Μαθήματα Αγγλικών με στόχο την απόκτηση του IELTS με την απαραίτητη βαθμολογία
  • Πρακτική άσκηση στο σχολικό περιβάλλον και σε άλλους εκπαιδευτικούς φορείς
  • Προετοιμασία για τη συνέντευξη
  • Συμβουλευτική για τη συμπλήρωση και υποβολή της αίτησης (eg. Personal Statement)
  • Συμμετοχή σε δραστηριότητες εθελοντισμού, αθλητισμού, μουσικής και άλλων τεχνών για την ενίσχυση του προφίλ του υποψηφίου

Οι αιτήσεις για το προπτυχιακό πρόγραμμα, MA (Hons) Education γίνονται μέσω του UCAS.

Παρόλο που η προθεσμία υποβολής αιτήσεων μέσω UCAS είναι στις 15 Ιανουαρίου. Μετά από την ημερομηνία αυτή υπάρχει δυνατότητα υποβολής αίτησης μέσω της διαδικασίας Clearing, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των θέσεων.

Εάν αντιμετωπίζετε δυσκολίες στη συμπλήρωση της αίτησης, μπορείτε να κλείσετε ραντεβού με τον σύμβουλο UCAS μέσω τηλεφώνου στο (+30) 210 6663956 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@haed.edu.gr

Σχετικά με το UCAS

Στην ιστοσελίδα του UCASμπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες για τη συμπλήρωση της αίτησης. Το UCAStv διαθέτει ένα εύρος από video με οδηγούς για το  «Πώς συμπληρώνω την  αίτηση;»

Το Πανεπιστήμιο του Dundee επέλεξε μερικά χρήσιμα videoγια εσάς

Παρατηρήσεις για τις Αιτήσεις

  • Ο κωδικός (Course Code) του MA (Honours) Education στη UCAS που πρέπει να επιλέξετε είναι X300 MA (Hons) Education Athens based Programme.

Παρατηρήσεις για τις Συστατικές Επιστολές

  • Μπορείτε να κατεβάσετε και να συμπληρώσετε με το χέρι μια εύκολη στη χρήση φόρμα.
  • Πρέπει να στείλετε αντίγραφο της συστατικής επιστολής στο κτήριο του HAEdστα Εκπαιδευτήρια Κωστέα-Γείτονα

ΚριτήριαΕπιλογής

  • Ακαδημαϊκές επιδόσεις
  • Προσωπική Έκθεση
  • Συστατικές Επιστολές
  • Εργασιακή εμπειρία
  • Συνέντευξη
  • Γνώση του αντικειμένου σπουδών

Παρατηρήσεις για τη διαδικασία Επιλογής

  • Οι υποψήφιοι θα κληθούν σε μια διαδικασία επιλογής πριν γίνουν οι προσφορές. Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να εκτιμήσουμε εάν διαθέτετε τις γνώσεις και την καταλληλότητα να διδάξετε στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Επίσης, σας δίνεται η ευκαιρία να ανακαλύψετε περισσότερα για το πρόγραμμα και το περιεχόμενό του. Εάν η αίτησή σας  φθάσει στο στάδιο της διαδικασίας επιλογής, θα σας δοθούν Συμβουλευτικές Σημειώσεις για Υποψηφίους, οι οποίες σας επιτρέπουν να προετοιμαστείτε έγκαιρα.
  • Οι υποψήφιοι πρέπει να επιδείξουν γνώση της διδασκαλίας και αφοσίωση, συνήθως μέσα από την εργασιακή τους εμπειρία σε ένα σχολικό περιβάλλον, χωρίς αυτό να αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την αποδοχή της αίτησης.
  • Οι υποψήφιοι θα πρέπει επίσης να έχουν την ικανότητα να ασχοληθούν με το θέατρο, τις τέχνες, τη γυμναστική, την έρευνα και άλλες δραστηριότητες που προϋποθέτει ο ρόλος του δασκάλου.
  • Πριν την αποδοχή  του υποψηφίου και με την άδειά του θα γίνει έλεγχος Ποινικού Μητρώου.

To ποσό των  διδάκτρων για μία χρονιά (ακαδημαϊκή χρονιά 2014-15) ανέρχεται σε 4.6οο,00£. Δείτε εδώ, πληροφορίες για τον τρόπο εξόφλησής τους.

• Το University of Dundee είναι ένα από τα καλύτερα βρετανικά πανεπιστήμια με διακρίσεις ειδικά στην κατάρτιση δασκάλων

• Το πτυχίο του διευρύνει τις ευκαιρίες επαγγελματικής απασχόλησης και σε αγγλόφωνα σχολεία στην Ελλάδα (international schools) και το εξωτερικό

• Το μαθησιακό περιβάλλον είναι προνομιακό: διδασκαλία σε μικρές ομάδες, εξατομικευμένη διδακτική και συμβουλευτική υποστήριξη, σεμινάρια, εργαστήρια, συμμετοχή σε έρευνα πεδίου κ.λπ.

• Για τους φοιτητές που το κρίνουν απαραίτητο προσφέρονται ταχύρρυθμα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας.

• Η πρακτική άσκηση για τους Έλληνες φοιτητές, πραγματοποιείται κατά κύριο λόγο στα εκπαιδευτήρια Κωστέα- Γείτονα, ένα από τα καλύτερα δημοτικά σχολεία της χώρας, με πιστοποίηση από τον διεθνή οργανισμό IBγια την εφαρμογή του προγράμματος PYP.

• Υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση στη διεθνή βιβλιογραφία μέσω της πλούσιας βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου του Dundee

• Στις εγκαταστάσεις της Ελληνικής Εταιρείας Εκπαίδευσης λειτουργεί εξειδικευμένο κέντρο συμβουλευτικής και διασύνδεσης με την αγορά εργασίας (counseling and career center)

• Προσφέρεται η δυνατότητα για την εξ αποστάσεως φοίτηση στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα για την Εκπαίδευση (MEd) του πανεπιστημίου του Dundee


Ο τρόπος διδασκαλίας περιλαμβάνει συνδυασμό διαλέξεων, εργαστηρίων, κατευθυνόμενης και αυτόνομης μελέτης. Οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι οι πιο σύγχρονες παιδαγωγικά και οι πιο κατάλληλες για την επαγγελματική προετοιμασία δασκάλων. Στις μεθόδους αυτές συμπεριλαμβάνονται: διαδικτυακά μαθήματα, συνεργατική μάθηση, προσομοιώσεις, αξιοποίηση ανατροφοδότησης διδάσκοντα και φοιτητών, σεμινάρια, προσωπικές συναντήσεις με το διδάσκοντα, επισκέψεις και παρακολουθήσεις στο χώρο της επαγγελματικής πρακτικής/άσκησης, προσωπική μελέτη, πρόσβαση σε υλικό ηλεκτρονικής μορφής μέσω της πλατφόρμας εικονικού περιβάλλοντος μάθησης του Πανεπιστημίου.

Η αξιολόγηση περιλαμβάνει μια ποικιλία μεθόδων όπως εργασίες, φακέλους (portfolios), αυτοαξιολογήσεις, αναφορές από ομαδικές εργασίες, παρουσιάσεις ομαδικές και ατομικές, εκθέσεις επαγγελματικής πρακτικής/άσκησης από διδάσκοντα και υπεύθυνο πρακτικής/άσκησης κα.

Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Το μάθημα έχει στόχο να εισάγει τους φοιτητές στις πολλαπλές απαιτήσεις των σπουδών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και να τους στηρίξει στη μετάβασή τους από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Επιπλέον, στόχος είναι η διερεύνηση των επαγγελματικών και ηθικών ζητημάτων που αφορούν στο επάγγελμα του δασκάλου.

Παιδαγωγική Επιστήμη: Εισαγωγή

Στόχος του μαθήματος είναι να εισάγει τους φοιτητές στην παιδαγωγική επιστήμη, εστιάζοντας στο ρόλο των βασικών θεωριών της παιδαγωγικής. Θα παρουσιαστούν πρακτικές εφαρμογές της κάθε θεωρητικής προσέγγισης. και χρησιμοποιώντας πρακτικά παραδείγματα εφαρμογής. Επιπλέον η εξελικτική ψυχολογία και συγκεκριμένα ο κλάδος της Ανάπτυξης του Παιδιού, αποτελεί ειδικό στόχο του μαθήματος.

Θεωρία και Μεθοδολογία της Διδασκαλίας

Το μάθημα στοχεύει στο να εφοδιάσει τους φοιτητές με τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες για να κατανοήσουν το επάγγελμα του εκπαιδευτικού αλλά και να αρχίσουν οι ίδιοι να μπαίνουν στη φιλοσοφία του ανακλαστικού και αποτελεσματικού δασκάλου. Εξερευνά τη διαχείριση της αποτελεσματικής διδασκαλίας και μάθησης καθώς και την ανάπτυξη μεθόδων διαχείρισης θετικής συμπεριφοράς. Επιπλέον στόχος είναι οι φοιτητές να αναπτύξουν την ικανότητα να σχεδιάζουν, να αξιολογούν και να ανατροφοδοτούν τις πρακτικές τους, συνδυάζοντας έτσι τη θεωρία με την πράξη.

Διδασκαλία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Αυτό το μάθημα παρέχει στο σπουδαστή ευρεία εποπτεία των αρχών και της πρακτικής που χαρακτηρίζουν το πρόγραμμα σπουδών του δημοτικού σχολείου. Οι φοιτητές κατανοούν τις αρχές που διέπουν το Πρόγραμμα Σπουδών τόσο στο σύνολό του όσο και στα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα.

Νεοελληνική γλώσσα

Το μάθημα έχει σκοπό να προσφέρει στους φοιτητές με τρόπο συγκροτημένο τις βασικές γνώσεις που αφορούν αφενός τη δομή και τις λειτουργίες της νεοελληνικής γλώσσας και αφετέρου τη διδασκαλία των γλωσσικών φαινομένων σε όλες τις τάξεις του Δημοτικού Σχολείου με βάση τις σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις και προτεραιότητες για την ανάπτυξη των γλωσσικών δεξιοτήτων ανάγνωσης, γραφής και κατανόησης. Προς τούτο παρουσιάζεται και αναλύεται το ΔΕΠΠΣ για το μάθημα της «γλώσσας» στο Δημοτικό Σχολείο και εξετάζονται οι προσφορότεροι μέθοδοι διδασκαλίας του.

Επαγγελματική Πρακτική/Άσκηση I

Οι στόχοι της Επαγγελματικής Πρακτικής του 1ου έτους είναι:

• να παρέχει στους φοιτητές ένα πλαίσιο πρακτικής εφαρμογής στις τάξεις της Γ’ έως Στ’ Δημοτικού, έτσι ώστε να αναπτύξουν και να εφαρμόσουν τις δεξιότητες και τις γνώσεις που απέκτησαν κατά τη διάρκεια του 1ου έτους των σπουδών τους.

• να αναπτύξει τις δεξιότητες των φοιτητών και την ικανότητας τους να σχεδιάζουν, να εφαρμόζουν και να αξιολογούν σειρά ανεξάρτητων μαθημάτων, τα οποία καλύπτουν τις ανάγκες των μαθητών.

• να αναδείξει το ρόλο της συνεργασίας του δασκάλου με διάφορους φορείς εκπαίδευσης και να αρχίσει έτσι ο φοιτητής να γίνεται σκεπτόμενος επαγγελματίας. Στόχος του φοιτητή είναι να εφαρμόζει τις πρακτικές τους ισχύοντος εκπαιδευτικού συστήματος και να τις συνδυάζει τις με την αντίστοιχη εκπαιδευτική θεωρία.

Παιδαγωγική Επιστήμη: Συγκριτική Παιδαγωγική και Ιστορία της Εκπαίδευσης

Το μάθημα στοχεύει στην κατανόηση των αξιών που διέπουν την εκπαίδευση μέσα σε ένα διεθνές πλαίσιο. Οι φοιτητές θα έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν την Ελληνική και την Σκωτσέζικη εκπαίδευση τους χθες και του σήμερα συσχετίζοντας και συγκρίνοντάς την με την εκπαίδευση άλλων χωρών. Επίσης θα κάνουν μια κριτική ανάλυση του ρόλου της εκπαίδευσης στη σύγχρονη κοινωνία με βάση τις θεωρητικές γνώσεις τους και την εμπειρία τους.

Διδακτική Γλώσσας: Διδασκαλία πρώτης ανάγνωσης και γραφής

Στόχος του μαθήματος είναι αναπτύξει τη γνώση και κατανόηση των φοιτητών όσον αφορά στη διδακτική και εκμάθηση γλωσσών στο δημοτικό σχολείο. Παρέχει στους φοιτητές τη δυνατότητα να κατανοήσουν κριτικά και σε βάθος, το πώς καλλιεργούνται οι γλωσσικές δεξιότητες. Το μάθημα εμβαθύνει και συμπληρώνει το μάθημα Διδασκαλία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (1ο έτος) και επικεντρώνεται κυρίως στις διδακτικές και μεθοδολογικές προσεγγίσεις που αφορούν τα γλωσσικά μαθήματα.

Κοινωνική Παιδαγωγική: Η διεπιστημονική και διεπαγγελματική προσέγγιση στη στήριξη παιδιών

Στόχος του μαθήματος είναι ο φοιτητής να κατανοήσει την ανάγκη αποτελεσματικής συνεργασίας ειδικών επιστημόνων διαφορετικών ειδικοτήτων και υπηρεσιών για την υποστήριξη παιδιών και οικογενειών. Οι φοιτητές θα εξερευνήσουν τις περιπτώσεις όπου κοινωνικοί περιορισμοί επηρεάζουν την εξέλιξη του παιδιού καθώς και θα αντιληφθούν τη σημαντικότητα της έγκαιρης παρέμβασης ειδικών. Θα μελετήσουν τους παράγοντες εκείνους που συμβάλλουν στην αποτελεσματικότητα της συνεργασίας του εκπαιδευτικού με άλλους επαγγελματίες, όπως για παράδειγμα κοινωνικών λειτουργών, λογοθεραπευτών, ψυχολόγων κα. Τέλος θα αναφερθούν στους ρόλους του κάθε εμπλεκόμενου στη διαδικασία στήριξης παιδιών και των οικογενειών τους.

Διδακτική Μαθηματικών και Θετικών Επιστημών

Αποτελεί συνέχεια του μαθήματος Διδασκαλία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (1ο έτος). Στόχο έχει να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση αλλά και τις γνώσεις του φοιτητή στα μαθηματικά και τις θετικές επιστήμες και να τον εφοδιάσει με αποτελεσματικές μεθοδολογίες διδακτικής και εκμάθησης των επιστημών αυτών. Επιπρόσθετα, οι φοιτητές θα προσεγγίσουν με διεπιστημονικές μεθόδους τα γνωστικά αντικείμενα, εστιάζοντας στο πως οι θετικές επιστήμες καλλιεργούν τις μαθηματικές δεξιότητες.

Νεοελληνική λογοτεχνία και πολιτισμός

Το μάθημα έχει σκοπό να παράσχει αφενός βασικές γνώσεις για την νεοελληνική λογοτεχνία, όπως αυτή οριοθετείται από το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών για το Δημοτικό Σχολείο και αφετέρου τις δεξιότητες που συνδέονται με τη διδασκαλία της. Προς τούτο οι φοιτητές θα εξοικειωθούν σε βάθος με το ΔΕΠΠΣ, θα αναλύσουν έργα της νεοελληνικής λογοτεχνίας, θα μελετήσουν το περιεχόμενο και το χαρακτήρα της λογοτεχνικής γραφής –πρόζα, ποίηση και σχέση της σύγχρονης ελληνικής λογοτεχνίας με τον ελληνικό πολιτισμό– και θα προχωρήσουν στην κατανόηση των προσφορότερων μεθόδων διδασκαλίας της λογοτεχνίας σε παιδιά δημοτικού.

Επαγγελματική Πρακτική/’Ασκηση ΙΙ: Μαθαίνοντας από τη Ζωή

Το μάθημα στοχεύει στη διεύρυνση των γνώσεων και στην ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων μέσα από την επαγγελματική εμπειρία σε ένα εργασιακό περιβάλλον διαφορετικό από αυτό ενός εθνικού σχολείου. Το περιβάλλον αυτό μπορεί να είναι ένα σχολείο του εξωτερικού ή ένα διεθνές σχολείο στη Ελλάδα, ή οποιοσδήποτε άλλος χώρος παρέχει εκπαιδευτικά προγράμματα, όπως ένα Μουσείο ή ένας οργανισμός προστασίας παιδιών κα.

Παιδαγωγική Επιστήμη: Το Παιδί στη Σύγχρονη Κοινωνία

Το μάθημα στοχεύει να επεκτείνει τις γνώσεις και την κατανόηση των φοιτητών σχετικά με την παιδική ηλικία στη σύγχρονη κοινωνία, με έμφαση στο ρόλο του Δημοτικού σχολείου στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού.

Παιδαγωγικός Σχεδιασμός, οργάνωση και διαχείριση περιβαλλόντων μάθησης

Το μάθημα έχει στόχο την εισαγωγή των φοιτητών στην προώθηση της διεπιστημονικής προσέγγισης του προγράμματος σπουδών και στην οργάνωση αποτελεσματικών περιβαλλόντων μάθησης που να προωθούν τέτοιου είδους προσεγγίσεις.

Θεωρία και Μεθοδολογία της Διδασκαλίας

Το μάθημα αυτό εφοδιάζει τους φοιτητές με γνώσεις και δεξιότητες που θα ενισχύσουν την εξέλιξη τους, ως κριτικά σκεπτόμενα και παραγωγικά μέλη της διδακτικής κοινότητας, αξιοποιώντας την επαγγελματική τους εμπειρία στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού σχολείου.

Μεθοδολογία Έρευνας Ι

Το μάθημα έχει στόχο να εισάγει τους φοιτητές στις αρχές και τεχνικές της ερευνητικής μεθοδολογίας. Προσφέρει τη δυνατότητα στους φοιτητές να χρησιμοποιήσουν αυτές τις δεξιότητες ερευνώντας ένα θέμα μέσα στα πλαίσια της σχολικής τάξης.

Παιδαγωγική και Διδακτική των Γνωστικών Αντικειμένων

Αυτή η σειρά μαθημάτων στόχο έχει την εις βάθος ανάπτυξη της γνώσης και της κατανόησης προσεγγίσεων διδασκαλίας και μάθησης στα βασικά πεδία του προγράμματος σπουδών. Ο φοιτητής μπορεί να επιλέξει ένα από τα παρακάτω γνωστικά αντικείμενα:

Γλώσσα

Στόχος του μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές τη σπουδαιότητα της αξιοποίησης παιδικών κειμένων για τη γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών στα πλαίσια του Δημοτικού σχολείου.

Μαθηματικά

Το μάθημα στοχεύει στην ανάπτυξη κριτικής σκέψης σχετικά με πληθώρα μεθοδολογιών, οι οποίες έχουν στόχο την αναγνώριση, τη στήριξη και ενεργοποίηση μαθητών με διαφορετικό μαθησιακό προφίλ όσον αφορά στα Μαθηματικά.

Σπουδές Σκωτσέζικου Πολιτισμού

Το μάθημα στοχεύει να εξοικειώσει τους φοιτητές με παιδαγωγικές προσεγγίσεις που αξιοποιούν τις γνώσεις των μαθητών σχετικά με τον πολιτισμό, τη γεωγραφία και την ιστορία της Σκωτίας.

Τέχνες

Το μάθημα έχει στόχο να θεμελιώσει τις γνώσεις που είναι απαραίτητες για τη διδασκαλία των τεχνών (Εικαστικά, Μουσική, Θέατρο και Χορός).

Τεχνολογία

Το μάθημα στοχεύει να αναπτύξει και να ενισχύσει τη γνώση και την κατανόηση των φοιτητών σχετικά με διδακτική και μαθησιακή προσέγγιση των Τεχνολογιών και να διερευνήσει το ρόλο και την επίδρασή τους στην κοινωνία και στη σχολική τάξη. Οι φοιτητές επίσης θα μελετήσουν τρόπους με τους οποίους οι νέες τεχνολογίες ενσωματώνονται και βελτιώνουν τη διδακτική και εκμάθηση άλλων γνωστικών αντικειμένων.

Θρησκευτική και Ηθική Αγωγή

Στόχος του μαθήματος είναι να ενισχύσει την κριτική γνώση και κατανόηση των φοιτητών σχετικά με τη διδασκαλία της Θρησκευτικής και Ηθικής Αγωγής στο Δημοτικό σχολείο.

Σύγχρονες Ξένες Γλώσσες

Στόχος του μαθήματος είναι να ενισχύσει την κριτική γνώση και κατανόηση των φοιτητών, οι οποίες απαιτούνται για τη διδασκαλία των Σύγχρονων Ξένων Γλωσσών στο Δημοτικό σχολείο.

Θρησκευτική και Κοινωνική Αγωγή

Αυτό το μάθημα στόχο έχει να επεκτείνει και να εμπλουτίσει την παιδαγωγική γνώση και τις δεξιότητες των φοιτητών για τη διδασκαλία Θρησκευτικής και Κοινωνικής Εκπαίδευσης στο Δημοτικό σχολείο.

Αγωγή της Υγείας

Αυτό το μάθημα στόχο έχει να επεκτείνει και να εμπλουτίσει την παιδαγωγική γνώση και τις δεξιότητες των φοιτητών για τη διδασκαλία της Αγωγής της Υγείας στο Δημοτικό σχολείο. Οι φοιτητές θα διερευνήσουν επίσης τις ανισότητες που δημιουργούνται σε θέματα υγείας, λόγω συνθηκών φτώχειας και στέρησης, και θα εστιάσουν επίσης στην ανάπτυξη του παιδιού στα πλαίσια της Αγωγής Υγείας.

Θετικές Επιστήμες

Το μάθημα έχει στόχο να εμπλουτίσει την παιδαγωγική γνώση των φοιτητών και τις δεξιότητες τους, όσον αφορά στη διδακτική των επιστημών στα πλαίσια του Δημοτικού σχολείου.

Επαγγελματική Πρακτική/Άσκηση ΙΙΙ: Πρώτη Σχολική Ηλικία

Στόχος της Επαγγελματικής Πρακτικής του 3ου έτους είναι να προσφέρει πρακτική εξάσκηση στις τρείς πρώτες τάξεις του Δημοτικού, με σκοπό την ανάπτυξη και εφαρμογή των γνώσεων και δεξιοτήτων, οι οποίες αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια του 3ου έτους σπουδών.

Διδακτική και Μάθηση Γνωστικού Αντικειμένου επιλογής

Oι φοιτητές θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ένα δεύτερο γνωστικό αντικείμενο από την ενότητα Παιδαγωγική και Διδακτική των Γνωστικών Αντικειμένων του 3ου έτους. Αυτή η σειρά μαθημάτων στόχο έχει την εις βάθος ανάπτυξη της γνώσης και της κατανόησης προσεγγίσεων διδασκαλίας και μάθησης στα βασικά πεδία του προγράμματος σπουδών.

Μεθοδολογία Έρευνας ΙΙ (Πτυχιακή Εργασία)

Το μάθημα βασίζεται στην εμπειρία των φοιτητών όσον αφορά στη διεξαγωγή έρευνας μέσα στην τάξη, και τους δίνει τη δυνατότητα να ασχοληθούν ουσιαστικά και εις βάθος με μία μεγαλύτερη έρευνα, εμπειρικού ή θεωρητικού χαρακτήρα.

Θεωρίες Μάθησης και Διδακτικής Μεθοδολογίας ΙΙ

Το μάθημα στοχεύει να επεκτείνει τις γνώσεις των φοιτητών σχετικά με τις αρχές και πρακτικές του προγράμματος σπουδών του Δημοτικού σχολείου. Επιπλέον στοχεύει να τους εφοδιάσει με εξειδικευμένη γνώση και δεξιότητες για την εις βάθος κατανόηση του ρόλου τους ως ηθικά και κριτικά σκεπτόμενα μέλη της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας. Ταυτόχρονα, κύριος στόχος του μαθήματος είναι η εισαγωγή στην ενταξιακή εκπαίδευση. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, οι φοιτητές ενθαρρύνονται έτσι ώστε να ξεκινήσουν να εργάζονται αυτόνομα.

Σύγχρονη ελληνική ιστορία

Το μάθημα έχει σκοπό να παράσχει βασικές γνώσεις της νεοελληνικής ιστορίας με ειδικότερη αναφορά στις ιστορικές περιόδους που διδάσκονται στο Δημοτικό Σχολείο και με ιδιαίτερη έμφαση στη διαλεκτική πολιτισμική σχέση μεταξύ Ελλάδας και Δυτικής Ευρώπης. Το περιεχόμενο του μαθήματος έχει ως πεδίο αναφοράς το ΔΕΠΠΣ και ενσωματώνει τις προσφορότερες διδακτικές προσεγγίσεις της ιστορίας στα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου.

Επαγγελματική Πρακτική/Άσκηση ΙV

Στόχος της Επαγγελματικής Πρακτικής του 4ου έτους, είναι να προετοιμάσει ικανούς, σκεπτικούς, ανακλαστικούς και πρωτοπόρους επαγγελματίες δασκάλους, οι οποίοι είναι αφοσιωμένοι στην προσφορά υψηλής ποιότητας διδασκαλία σε όλους τους μαθητές.

Tab Content

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Το όνομα σας (required)

Το email σας (required)

Θέμα

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

contacten»]